< Terug naar resultaten

Foenix Telefooncentrale - Aruba 12



In de telefooncentrale wordt alle inkomend telefoonverkeer verwerkt. Als medewerker telefooncentrale beantwoord je inkomende telefoongesprekken, plant je afspraken in voor het ophalen van goederen en ben jij de stem van Foenix. De werkzaamheden gebeuren op een vaste locatie in opdracht van klanten en leidinggevende.

“We vinden dat het beter kan. Daarom werken we aan een duurzame en betrokken samenleving. Elke dag opnieuw!.”
Foenix is een laagdrempelige organisatie met een sterk sociaal karakter, waar iedereen zich snel thuis zal voelen. Neem contact met ons op of meld je aan

Naam Foenix Telefooncentrale - Aruba 12
Adres Aruba 12 7332BK Apeldoorn
Soort werk
  • Facilitaire dienstverlening
  • Administratie
Wat zijn de mogelijkheden
  • Meedoen
  • Onbetaald werk
  • Op weg naar betaald werk
Werkzaamheden
  • afhandelen van inkomende mails op het algemene emailadres van Foenix
  • beantwoorden en op klantgerichte wijze afhandelen van inkomend telefoonverkeer
  • Inplannen van ritten, ten behoeve van het ophalen van goederen, voor de afdeling Vervoer
  • verricht zo nodig alle voorkomende werkzaamheden
Wat maakt deze werkplek uniek? Bij Foenix draait alles om hergebruik en re-integratie. Op die manier willen wij een bijdrage leveren aan een schonere en mooiere wereld.
Website http://www.foenix.nl
AGB code 98105043
Welke trajecten worden op deze werkplek aangeboden?
  • Wmo 02A63 Werkt mee op trede 3
  • Wmo 02A64 Werkt mee op trede 4
  • Wmo 02A53 Werkt mee ontwikkeling naar trede 3
  • Wmo 02A54 Werkt mee ontwikkeling naar trede 4
  • Wmo 02A55 Werkt mee ontwikkeling naar trede 5
  • BW 15A63 Werkt mee op trede 3
  • BW 15A64 Werkt mee op trede 4
  • BW 15A53 Werkt mee ontwikkeling naar trede 3
  • BW 15A54 Werkt mee ontwikkeling naar trede 4
  • BW 15A55 Werkt mee ontwikkeling naar trede 5